Google Görüntülü Reklam Ağı Yerleşimler
Eğer bir AdWords kullanıcısıysanız, başlıkla uzaktan da yakından da ilginiz vardır. Bir kampanya veya hesap yönetirken Arama Ağı Reklamları ve…
Eğer bir AdWords kullanıcısıysanız, başlıkla uzaktan da yakından da ilginiz vardır. Bir kampanya veya hesap yönetirken Arama Ağı Reklamları ve…
Google AdWords Reklamları ile ilgili yazılarımızı sizlerle daha önce paylaşmıştık. Reklam verenlerin pazarlama bütçelerinin büyük bir kısmını bu yönde harcadıkları…
Google Analytics hesabınızı AdWords hesabınıza bağlamanız, reklam kampanyalarınızın maliyet verilerini izleyip bu verileri dönüşüm bilgileriyle birleştirerek yatırım getirinizi(YG) artırmak için…
Gelişen teknoloji, kullanıcı eğilimleri ve sektörün büyüme hızı ile Transmedia dönüşümü hızla gerçekleşmektedir. Nedir bu Transmedia dönüşümü? – Eskiden telefon,…
Sosyal medya, günümüzde her geçen gün kendini geliştiren ve hedef kitlelere kolaylıkla ulaşmamızı sağlayan başlı başlına büyük bir ağ olarak…
Çok değil 10 yıldan biraz daha önceye gidecek olursak, bir ürün satan kurumsal şirketler bunları sadece kendi mağazalarında sergileyerek satabiliyorlardı.…
Günümüzde müşteri ilişkileri ve memnuniyeti, satış odaklı büyük ve büyümekte olan kurumların, kuşkusuz en önemli istikrar unsuru niteliği taşımaktadır. Kurumlar…
Online pazarlamacılar arasında yaygın olan bir düşünce vardır. Mizaha dayalı bir kampanya yaptığında muhakkak iş görür. Görünüşte, kulağa gayet doğru…
E-mail pazarlama, bütüncül pazarlama kampanyalarının önemli bir parçası olduğunu hepimiz biliyoruz. E-mail pazarlamanın en önemli stratejilerinden biri, sizden gelen mesajları…
E-bülteninizi her hafta, her ay, dört ayda bir ya da sadece yılda bir de gönderseniz, içindekileri heyecanlı tutmak zor olabilir.…