X

Google Görüntülü Reklam Ağı Yerleşimler

Eğer bir AdWords kullanıcısıysanız, başlıkla uzaktan da yakından da ilginiz vardır. Bir kampanya veya hesap yönetirken Arama Ağı Reklamları ve…

Esra Alpay

AdWords Call-Out Özelliği ve Faydaları

Google AdWords Reklamları ile ilgili yazılarımızı sizlerle daha önce paylaşmıştık. Reklam verenlerin pazarlama bütçelerinin büyük bir kısmını bu yönde harcadıkları…

Esra Alpay

Google Analytics ve Adwords’ü Bağlama

Google Analytics hesabınızı AdWords hesabınıza bağlamanız, reklam kampanyalarınızın maliyet verilerini izleyip bu verileri dönüşüm bilgileriyle birleştirerek yatırım getirinizi(YG) artırmak için…

Esra Alpay

CRM için Pazarlama Teknikleri 4 – Sosyal Medya Reklam Pazarlama

Gelişen teknoloji, kullanıcı eğilimleri ve sektörün büyüme hızı ile Transmedia dönüşümü hızla gerçekleşmektedir. Nedir bu Transmedia dönüşümü? – Eskiden telefon,…

Esra Alpay

CRM için Pazarlama Teknikleri 3 – Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal medya, günümüzde her geçen gün kendini geliştiren ve hedef kitlelere kolaylıkla ulaşmamızı sağlayan başlı başlına büyük bir ağ olarak…

Esra Alpay

CRM için Pazarlama Teknikleri 2 – Web Sitesi Pazarlama

Çok değil 10 yıldan biraz daha önceye gidecek olursak, bir ürün satan kurumsal şirketler bunları sadece kendi mağazalarında sergileyerek satabiliyorlardı.…

Esra Alpay

CRM için Pazarlama Teknikleri 1 – E-Mail Pazarlama

Günümüzde müşteri ilişkileri ve memnuniyeti, satış odaklı büyük ve büyümekte olan kurumların, kuşkusuz en önemli istikrar unsuru niteliği taşımaktadır. Kurumlar…

Esra Alpay

Mizah ve pazarlama: İyi, kötü veya sadece yanlış

Online pazarlamacılar arasında yaygın olan bir düşünce vardır. Mizaha dayalı bir kampanya yaptığında muhakkak iş görür. Görünüşte, kulağa gayet doğru…

Esra Alpay

Email Pazarlama Stratejileri ve İpuçları

E-mail pazarlama, bütüncül pazarlama kampanyalarının önemli bir parçası olduğunu hepimiz biliyoruz. E-mail pazarlamanın en önemli stratejilerinden biri, sizden gelen mesajları…

Esra Alpay

E-bülteninizi Canlı Tutmak

E-bülteninizi her hafta, her ay, dört ayda bir ya da sadece yılda bir de gönderseniz, içindekileri heyecanlı tutmak zor olabilir.…

Esra Alpay