X

Blog

GOOGLE ANALYTICS HESABI NASIL KURULUR?

Bir web sitesi kurdunuz, ancak şimdi insanların web sitenizi nasıl kullandığını öğrenmeniz gerekiyor. Siteyi her gün kaç kişi ziyaret ediyor…

Tolga Sonışık

Duplicate (Yinelenen) içerik SEO Açısından Zararlı mıdır?

Kopya içerik, İnternet'te birden fazla yerde görünen içeriktir. Bu "tek yer", benzersiz bir web sitesi adresine (URL) sahip bir konum…

Tolga Sonışık

SERP Nedir?

Arama Motoru Sonuçları Sayfaları (“SERP” olarak da bilinir) Google’ın bir kullanıcının arama sorgusuna verdiği yanıttır. SERP'ler organik arama sonuçlarını, ücretli…

Tolga Sonışık

Google Ads’de Marka ve Marka Anahtar Kelimelerini Hedefleme

Organik aramada üst sıralarda yer alan firmaların birçoğu; marka anahtar kelimeleri için PPC reklamlara ihtiyaç duyulmadığını düşünmektedir. Yine bu firmalar,…

Damla Engin

Black Hat SEO’nun Zararları Nelerdir?

Black hat SEO, arama motorlarının hizmet şartlarını ihlal eden yöntemler aracılığıyla bir siteyi veya sayfanın arama motorlarındaki sıralamasını artırmak için…

Tolga Sonışık

Faviconun SEO için Önemi

Favicon, tarayıcı sekmelerinde, yer işareti listelerinde, arama geçmişinde, arama ağı reklamlarında ve hatta arama sonuçlarında markanızı temsil eden küçük bir…

Tolga Sonışık

Dolar Yükselirken Yurt Dışına Reklam Vermek

Türkiye’de doların her geçen gün yükselmesiyle birlikte pek çok işletme yönünü, yurt dışında onları bekleyen potansiyel müşterilerine çevirmektedir. Doların yükselmesi,…

Helin Guler

PageRank ve Domain Otoritesi Arttıracak 7 SEO Süreci

PageRank, web sayfalarını popülerliğe ve önemine göre sıralamak için sitenize 1 ile 10 arası değer veren bir Google algoritmasıdır. Domain…

Tolga Sonışık

Google’ın “nofollow” Linkere Yönelik Yeni Uygulaması Başladı!

Google artık nofollow bağlantılarını tarama ve dizine ekleme için bir ipucu olarak göreceğini açıkladı. Nofollow link kategorisi, spam link oluşturma…

Tolga Sonışık

E-Ticaret Sitesi Nedir? İngilizce E-Ticaret Sitesi Gerekli mi?

E-ticaret sitesi site sahiplerini ve kullanıcıları, yani; müşterileri ve satıcıları bir araya getiren pazarlama yöntemidir. Standart müşteri kitlesinin dışına çıkmak…

Damla Engin