Gmail Reklamları

Gmail Reklamları – GSP (Gmail Sponsored Promotions)


GSP (Gmail Sponsored Promotions) ismi ile bilinen Gmail reklamları, gmail kullanıcılarını özel olarak tasarladığınız reklamlar ile hedeflemeye yarayan yeni reklam türüdür.

Gmail reklamları, kullanıcıların Gmail hesaplarında ana sayfanın sağ ve üst kısmında, ayrıca tanıtımlar sekmesinde farklı renkli olarak gelen mail şeklinde gözükür.

Html olarak oluşturulan Gmail rekamları; içerdiği bir mesaj ile beraber 650×650 boyutunda bir görselle desteklenir. GSP; Ana Görsel, İçe Gömülü Video ve Başvuru Formu/Anket olarak üç farklı şekilde reklam formatı içerir.

Gmail reklamları hedefleme seçenekleri;

  • Lokasyon Hedefleme : Kullanıcıların yaşadığı bölgeyi hedefleme.
  • Yaş ve Cinsiyet (Demografik) Hedefleme : Kullanıcıların yaş aralıklarına ve cinsiyetlerine göre ayrım yapma.
  • Dil ve Cihaz Hedefleme : Kullanıcıları tarayıcılarının dili ve kullandıkları cihaza göre bilgisayar/mobil/tablet olarak hedefleme.
  • İlgi Alanı Hedefleme : Kullanıcıların ilgi alanlarına göre hedefleme.
  • Anahtar Kelime Hedefleme : Kullanıcıların gmail hesabındaki maillerin içinde geçen anahtar kelimeleri hedefleme.
  • Domain Hedefleme : Eklenen domainlerden mail alan kullanıcıları hedefleme.
  • Ürün Kategorileri Hedefleme : Seçtiğiniz kategori ve ürünler ile ilgili alışveriş yapmış kullanıcıları hedefleme.
  • Meslek Hedefleme : Seçtiğiniz mesleklerdeki kullanıcıları hedefleme.
  • E-Mail Listesi Hedefleme : Ekleyeceğiniz e-mail datası ile bu kullanıcıları hedefleme.

Gmail Reklamları Nasıl Ücretlendirilir?

Gmail Sponsored Promotions Gmail reklamlarında tıklama başına maliyet olarak ücretlendirilir. Reklam tıklandığında ve ana görsel görüntülendiği zaman tıklama başı maliyet ödenir. Tekil her kullanıcıya reklamı 30 gün içerisinde maksimum 10 kez gösterebilirsiniz.

 

Yorumlar kapatılmış.