Aksiyona Çağrı

Aksiyona Çağrı


İstenen sonuçlara ulaşmak için müşteriye mümkün olduğunca çok kez dönüşüm sağlayacak fırsatlar sunmanız çok önemlidir. Bu aksiyona çağrılar mümkün olduğunca çok ve doğal olmalıdır.

Yeni bir çim biçme makinesi almak için yerel mağaza bölümüne gidiyorsunuz ve bir ilanda Y mağazasının çim biçme makinelerinde indirime girdiğini görüyorsunuz, bu sebepten ötürü ilanı takip ediyorsunuz, arabanızı park ediyorsunuz ve ‘içeride çim biçme makineleri indirimde’ yazısını görüyorsunuz. İçeriye giriyorsunuz ve ilanı takip ediyorsunuz. Çim biçme makinelerinin üzerinde ‘hemen satın al’ yazısını görüyorsunuz. Ot biçme makinesi için de yeteri kadar para biriktirdiğiniz düşünüyorsunuz ve hemen satın alıyorsunuz. Bu mağaza sadece bir satış gerçekleştirmedi, diğer mağazaların potansiyel satışını da aldı ve daha fazla ürün satarak kapitalize etti. Etkili bir harekete çağrının gücü tam olarak budur.

Müşterilerimizin her gün etkili aksiyon çağrı butonları, ikonları, grafikleri, yazıları, başlıkları yaratmalarına ve onları trafiğin yönlendirilebileceği stratejik noktalara koymaları noktasında sizlere yardımcı olmaya hazırız.