Bir web sitesinin dönüşüm oranı arttırılmaya çalışılırken birçok şeyin göz önünde bulundurulması gerekir. Başlamadan önce net bir oyun planı çıkarmak hedeflenen sonuçlara ulaşmayı sağlayacaktır. Aşağıdaki grafik SEMSEO tarafından yönetilen CRO kampanyalarındaki temel kategori parçalarını gösteriyor. Grafik, dönüşüm oranı optimizasyonunun genel bir özetidir.
Dönüşüm Oranı Optimizasyonu - Conversion Rate Optimization Başarılı bir dönüşüm; reklamınızı tıklayan bir kullanıcının web sitenizden bir ürün veya hizmet satın alması, üyelik kaydı, siteden yapılan bir indirme işlemi veya tamamlanmış bir iletişim formu olarak tanımlanır. Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO) ise, web sitesinin aldığı bir tıklamanın, satış, olası satış veya kayıt…
CRO'da Karışıklık Birinin bir şey satın almasını veya bir form doldurmasının olumlu sonuçlanmasını istiyorsanız, bunun ne kadar zaman aldığını ve takipçiye ne kadar sıkıntı verdiği dönüşümlerinin büyük ölçüde etkili olduğunu da bilmelisiniz. Ziyaretçi aradığını kolayca bulabiliyor mu? Bu süreç ne kadar hızlı? Dönüşüm oranlarınızda büyük bir değişiklik yaratacak küçücük bir…
CRO Değer Önerisi Birçok pazarın rekabetle doyurulduğu bir zamanda yaşıyoruz. Bu yüzden güçlü bir değer önerisi, sizi diğer herkesten ayıracak bir proje geliştirmek çok önemli. Bir web sitesi verilen hizmetlerin özgeçmişi gibidir. Adaylar kendi kimliklerini listeler ve karar vericiler kendi isteklerine en uygun olanları seçerler. Eğer iki site birbirinin hemen…