Şikayet ve İtirazlara Cevap Vermek

Şikayet ve İtirazlara Cevap Vermek


Satışları attırmak için en önemli yöntemlerden biri de müşteri itiraz ve şikayetlerini araştırmak ve onlara mümkün olduğu kadar cevap vermektir. Böylece onların sizden alışveriş yapmaması için olası sebepleri ortadan kaldırmış olursunuz.

Web siteleri konusundaki en yaygın şikayetler:

  • Zaman: İnsanlar web sitelerini hızlı olduğu için tercih ederler. Hızlı ve etkili şeyler insanları daha çok çeker.
  • Navigasyon: Bir ziyaretçi sizin sitenizde ne kadar kolay gezebiliyor?
  • Güven: Ziyaretçi sizin sitenize güvenebilir mi? Ana sayfa insanlara ne söylüyor?
  • Site güvenilirliği: Site tasarımı, hakkında kısmı, basında çıkan haberler, iletişim kısmı, firma şikayetlerine cevap verilip verilmiyor oluşu da çok önemlidir.

Bir müşteri web sitenize gelmeden önce olası itiraz ve şikayetlere cevap vermek sitenize güzel geri dönüşler ve büyük ödüller sağlar.