Mobil Reklamcılık

Mobil Pazarlama


SEM SEO, başarılı reklam  kampanyası stratejileri ile potansiyel müşterilerine nerede olurlarsa olsunlar ulaşmayı sağlayarak, kullanıcıların bilgisayar ekranlarının çok daha ilerisine ulaşmayı başarıyor.

Son zamanlarda mobil cihazların günlük hayatta kullanımında görülen artış pazarlama stratejilerindeki önemli değişimleri de beraberinde getirdi. Mobil araçlar aracılığıyla yapılan bu yeni nesil reklamlar, birçok açıdan  geleneksel masaüstü reklamlarından ayrılıyor ki bu faktörlerin başında tartışmasız “yaratıcılık” geliyor. Çalışmalardan istenilen sonucu almak amacıyla, mobil reklam kampanyaları tüm mobil cihazlarla uyumlu olarak çalışabilecek şekilde tasarlanması gerekiyor.

SEM SEO, hedef reklam kampanyanızın mobil cihazlar aracılığıyla en etkili şekilde potansiyel müşterilere ulaşması için çeşitli çalışmalar düzenlemektedir:

  • Yaratıcılık
  • A-B Anketi
  • Mobil Tercihler Analizi

SEM SEO mobil çalışmaları sırasında izlenilen bazı temel adımlar vardır:

  • Çevresinde mobil uygulamalara yönlendirmelerin bulunduğu reklamların da yer aldığı belirli ana sayfalar yaratılır.
  • Mobil trafik sürekli takip edilir.
  • Etkili kampanyalar için mobil reklamlar arama uzantılarıyla eşleştirir.
  • Sürekli gelişmekte olan mobil yaşam için kullanıcıların davranışları/tercihleri analiz edilir.

Neden Mobil Reklamcılık?

  • Tüm yerel aramaların %50’sinden fazlası mobil cihazlarla yapılmaktadır.
  • Ortalama olarak, her bir mobil arama iki yeni etkileşime yol açmaktadır.
  • Her hafta mobil tablet kullanıcılarının %72’si online olarak ürün satın almaktadır.
  • Arama motorlarında yapılan araştırmaların %73’ü yeni çalışmalara ve etkileşimlere yol açmaktadır.
  • Mağaza ziyaretleri, telefon görüşmeleri gibi bu etkileşimlerin %55’i araştırma sonrasındaki 1 saat içerisinde gerçekleşmektedir.
  • Google ve Nielsen işbirliğiyle düzenlenen anket çalışmasındaki (Life360 Mobile Search Moments Study) katılımcıların %65’i çalışma sırasında ekranda beliren mobil reklamları fark etmiştir.
  • Bu mobil reklamlar katılımcıların %56’sı tarafından etkili bulunmuştur.