Arama Terimleri Raporu nedir?

Google AdWords reklamcılığının en önemli yapı taşının KeyWords, yani anahtar kelimelerin olduğunu her fırsatta dile getiriyoruz. Biz AdWords reklamcılarının da, iyi analiz yapabilmemiz, kampanyalarımızı doğru optimize edebilmemiz için, bu anahtar kelimelere ve kullanıcıların hangi anahtar kelimeleri kullanarak bize ulaştığını görmemiz gerekir. Arama Terimleri Raporu da kısaca, kullanıcıların reklamı görmeden ve tıklamadan önce kullandıkları arama terimlerinin listesini içeren rapordur. Yalnızca doğru aramaların reklamın tetiklenmesini sağlaması için anahtar kelimeleri spesifikleştirmek üzere de bu rapor kullanılır.

  • Arama terimleri raporu, reklamın gösterilmesine, sonra da tıklanmasına sebep olan her arama sorgusunu gösterir.
  • Listelenen arama terimleri, anahtar kelime listesinden farklı olabilir. Anahtar Kelime Planlayıcı gibi bu araç vasıtasıyla da başarılı anahtar kelimeler veya kelime öbekleri bulunabilir. Reklamın alaka düzeyi daha düşük aramalarla tetiklendiyse, söz konusu anahtar kelimeler/kelime öbekleri negatif anahtar kelimeler olarak eklenmelidir ki, maliyetler azalsın.
  • Böylelikle az maliyet ile daha çok dönüşüm elde edebilelim.

Arama Terimleri Raporu