Araya Anahtar Kelime Ekleme Özelliği

Araya anahtar kelime ekleme özelliği, reklamlarımızı tetiklemesi için eklediğimiz anahtar kelimelerimizden, kullanıcının Google’daki arama terimleriyle eşleşen birini eklemek için, reklam metnimizi dinamik olarak güncelleyen gelişmiş bir Google AdWords özelliğidir.

  • Bu özelliği reklamlarımızda kullanmak için, reklam metnimize özel bir kod parçası eklemeliyiz. Örneğin, ayakkabı satışı yapan e-ticaret sitemizin tanıtımını yapmak için bir kampanya oluşturduk. Spor Ayakkabı ürünlerimizi de tanıtan bir reklam grubumuz olduğunu varsayalım. Reklam metnimize eklediğimiz kod snippet’i aşağıdaki gibi görünebilir:{KeyWord:Spor}. Bu, reklamımıza bir anahtar kelime eklenemediğinde, anahtar kelime yerine Spor terimini ekleyeceğimiz anlamına gelir.
  • Ardından müşteri, anahtar kelimelerimizden birini aramasında kullandığında, AdWords otomatik olarak bu kodu, reklamımızı tetikleyen anahtar kelimeyle değiştirir.
  • Bu özellik, arama terimlerine bağlı olarak, müşterilere farklı şekillerde gösterilen bir reklamımızın oluşmasını sağlar. Böylece, reklamlarımız daha alakalı ve yararlı görünür.
  • Araya anahtar kelime ekleme özelliği, gelişmiş bir AdWords özelliğidir. Bu nedenle, talimatları dikkatli bir şekilde izlediğinizden emin olun ki, reklamlar, aranan anahtar kelime ile alakalı başlık içersin.
  • Araya anahtar kelime ekleme özelliği, standart metin reklamlar, yer uzantısı içeren reklamlar veya mobil reklamlar da dahil olmak üzere tüm metin tabanlı reklamlarda kullanılabilir. Araya anahtar kelime ekleme özelliği, yalnızca Arama Ağı’nı, Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı’nı veya yalnızca Görüntülü Reklam Ağı’nı hedefleyen kampanyalarda kullanılabilir.
  • Kullanıcının aramasına ilişkin daha alakalı reklamlar oluşacağından, TO(Tıklama Oranı) artar.