Reklamlarımızı müşteriyle buluşturmak, AdWords’ün en önemli noktası olarak gözümüze çarpıyor. Hedefleme Yöntemi de, reklamlarınızı, görünebileceği yerlerle eşleştirmek için tercih ettiğiniz yönteme verilen ad oluyor. Anahtar kelimeler ve yerleşimler bunun en yaygın örnekleri diyebiliriz mesela.
Bir reklam grubunda anahtar kelimeler ve yönetilen yerleşimler gibi birden fazla hedefleme yöntemi kullanabilirsiniz.
Görüntülü Reklam Ağı‘nda, her bir reklam grubu için reklamlarınızı göstermek üzere bir hedefleme yöntemi ekleyip teklifleri belirleyebilir veya yalnızca teklif belirleyebilirsiniz. Örneğin, bir reklam grubuna yerleşim eklerseniz, aşağıdaki iki seçenekten birini belirtebilirsiniz:
Reklamları yalnızca bu yerleşimlerde göster: Reklamlarınız seçtiğiniz yönteme göre hedeflenir ve yalnızca eklediğiniz yerleşimlerden birinin eşleşmesi durumunda gösterilir. Bu aynı zamanda varsayılan ayardır.
Reklamları uygun tüm yerleşimlerde göster: Reklamlar diğer hedefleme yöntemlerinize göre gösterilir. Ancak, reklamlarınızın bu yerleşimlerde gösterilme şansını artırmak için bu yöntemde teklifler belirleyin.
AdWords’te Görüntülü Reklam Ağı reklamlarını daha önce işlemiştik. Peki bu reklamları oluştururken, gösterilmesini sağlamak için neler yapıyoruz. Nasıl bir hedefleme seçiyoruz. Hedefleme Grubu da, video reklamı kampanyanız için kullanmak istediğiniz bir hedefleme yöntemleri grubudur. (anahtar kelimeler, yerleşimler ve demografi gibi). Video için AdWords ile video reklamı kampanyası oluşturduğunuzda kampanyadaki tüm reklamlar…
AdWords Görüntülü Reklam Ağında (GDN) müşterilerimize nasıl ulaşacağımız önemli bir unsurdur. Bunun için çeşitli hedefleme yöntemleri de mevcuttur. Bununla ilgili bilgiyi de sizlerle paylaşmıştık. İçeriğe Dayalı Hedefleme de, diğer faktörlerin yanı sıra anahtar kelimelerinizi ya da konularınızı kullanarak reklamları Görüntülü Reklam Ağı'ndaki alakalı sitelerle eşleştiren sürece verilen addır. Bu süreç…
Tüm reklam kampanyaları için üzerinde durduğumuz üç şey var ve bunu sürekli olarak yineliyoruz. Optimizasyon, optimizasyon, optimizasyon. Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, görüntülü reklam kampanyalarınızı planlarken, daha sonra AdWords hesabınıza ekleyebileceğiniz ve size yardımcı olmak üzere hesabınızda hedefleme fikirleri ve tahminleri sağlayan bir araçtır. Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, belirli bir açılış…