Adwords Teklif Tutarı Yönetimi

Adwords Teklif Tutarı Yönetimi


SEMSEO olarak hedefimiz, müşterilerimizin kârlarını maksimize etmelerine yardımcı olmaktır. Bu anahtar kelimeleriniz için sadece düşük bir teklif tutarı seçmekten çok daha fazlası demektir.
Online reklam yaparken, her işletmenin bir hedefi(bir ürünün satışı, bir kaydolma işlemi veya belirli bir sayfanın görüntülenmesi) vardır. Tamamlanmış bu hedefleri dönüşüm olarak adlandırırız, bunların her birine bir değer atayarak karı maksimize edecek teklif tutarını(tıklama başına maksimum maliyet) belirleriz. Bunu yaparken;

  • Bir müşterinin maksimum karlı CPA(İşlem Başı Maliyet)’ sının belirlenmesi.
  • Bir müşterinin dönüşüm oranının belirlenmesi
  • Bir müşterinin tıklama başına değerinin hesaplanması
  • Tıklama başına değerlerine ICC’ye (maliyet tıklama başına artışlı) eşitleyecek şekilde işletmenin tekliflerini revize etmek gibi faktörleri göz önüne alırız.