SEMSEO olarak hedefimiz, müşterilerimizin kârlarını maksimize etmelerine yardımcı olmaktır. Bu anahtar kelimeleriniz için sadece düşük bir teklif tutarı seçmekten çok daha fazlası demektir.
Online reklam yaparken, her işletmenin bir hedefi(bir ürünün satışı, bir kaydolma işlemi veya belirli bir sayfanın görüntülenmesi) vardır. Tamamlanmış bu hedefleri dönüşüm olarak adlandırırız, bunların her birine bir değer atayarak karı maksimize edecek teklif tutarını(tıklama başına maksimum maliyet) belirleriz. Bunu yaparken;
Bir müşterinin maksimum karlı CPA(İşlem Başı Maliyet)’ sının belirlenmesi.
Bir müşterinin dönüşüm oranının belirlenmesi
Bir müşterinin tıklama başına değerinin hesaplanması
Tıklama başına değerlerine ICC’ye (maliyet tıklama başına artışlı) eşitleyecek şekilde işletmenin tekliflerini revize etmek gibi faktörleri göz önüne alırız.
Reklam veren olarak sizler, bir kampanya sürecinde bir TBM belirlersiniz. Peki reklamınız her tıklandığında sizden bu tutar mı tahsis edilir? Hayır, bildirdiğiniz bu tutar, sizin her tıklama için gözden çıkardığınız ve reklam sıralaması için önemli bir yer arz eden maksimum TBM’dir. Gerçek TBM (tıklama başına maliyet) ise, bir tıklama için…
Dönüşüm, dönüşüm aralığı, dönüşüm izleme, dönüşüm oranı, dönüşüm sayfası ve dönüşüm işlemi ile ilgili bilgileri sizlerle daha önce paylaşmıştık. Peki dönüşüme giden bu yolda, neler bize avantaj sağlar. Evet doğru cevap Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm Optimize Edici, hangi tıklamaların bize katkı sağlama olasılığının yüksek olduğunu tahmin edip, ardından da tekliflerimizi, mümkün olan…
İyi optimize edilmiş bir kampanyada, muhakkak ki tekliflerin de iyi optimize edilmiş olması gerekir. Kimse parasını çöpe atmak istemez ve ya tam tersi bir durumda kimse reklamının yayınlanmamasını istemez. "Reklam açık artırması"nın ana unsuru teklif de, böylece stratejilerimizi belirlemede önemli bir yere sahip oluyor. BGBM teklifi, yani bin gösterim başına…