SEMSEO olarak piyasadaki değişimlere, arama motoru optimizasyonu algoritmasındaki değişimlere karşı reaktif değil, proaktif bir yapı ile çalışmanın öneminin farkındayız.
Her iş doğası gereği farklıdır. Standart bir hizmet sunan SEO paketleri bu açıdan bakıldığında her zaman doğru bir yaklaşım değildir. SEMSEO’ da SEO paketleri kullanılmaz. Yapılan çalışma, proje ve müşteri bazlı olarak stratejik farklılıklar göstermekte olduğundan, her bir müşterinin ürünü farklı bir vaka olarak ele alarak oluşabilecek en verimli stratejiyi ortaya koymayı tercih ediyoruz.
Karşılıklı şeffaflık, beklentilerin ve hedeflerin önceden belirlenmiş olması, sonuçların da daha net ve iki tarafın da yararına olmasını sağlar. Bu noktada SEMSEO, yapılan her çalışmanının raporlanmasını ve sürekli iletişimi sağlamayı doğru yol olarak görüyor.
İşletmeler için dijital dünyada en iyi pazarlama alanları, arama motorlarının en üst sıralarıdır. Günümüzde işletmeleri, müşterileri ile buluşturan en büyük aracı arama motorlarıdır. Dolayısıyla arama motorlarında işletmenizin en üst konumda olması kritik önem taşıyor. Arzu edilen bu pozisyonları elde etmek için yapılan ve yapılması gereken işlerin tümüne "Arama Motoru Optimizasyonu"…
Arama Motoru Optimizasyonu yani SEO'nun hizmetlerimizde de bahsettiğimiz gibi dijital dünyada kendinizi en iyi şekilde temsil etmeniz, ürün, hizmet ve halkla ilişkiler konusunda anahtar rolü vardır. Bu rolün faydalarını kısaca özetledik. Ürünlerinizi göstermek üzere ürününüzü veya hizmetinizi talep edebilecek nitelikteki bireyleri hedeflemenin en iyi yollarından biridir. Müşteri tam da ürününüzü…
SEO' nun doğası gereği, kısa vadeli somut gelişme görmek bazen zor olabiliyor. Bu nedenle sizi mümkün olduğu kadar yapılanlar ve nihai uzun vadeli etkiler konusunda bilgilendirerek ilerliyoruz. Detaylı raporlarımız; hedeflenmiş anahtar kelimelerin sıralamaları, toplam site trafiği ve trendleri, açılış sayfası istatistikleri, sosyal medya entegrasyonu, backlink bilgisi gibi bilgileri içeriyor. Raporlarda…