Müşterilere hemen satın almaları için sebepler vermek, satışları artırmak için yararlı olabilir. ‘Bir günlük indirim’ veya ‘indirimler bugün bitiyor’ demek kolaylıkla müşteriyi satın almaya sürükleyebilir.
Birçok insan o anda başka bir yerden alabilecekleri değerden daha fazlasını sizin sitenizden alabileceklerini hissetmeden satın almayacaktır. Tüketiciler aciliyet hissini de hissetmek isterler. Tam şu anda bir şey mi satıyorsunuz yoksa kullanıcıların form doldurmasına mı ihtiyacınız var, şu anda satın almaları için bir çok sebep yaratabilirsiniz.
Aksiyona Çağrı İstenen sonuçlara ulaşmak için müşteriye mümkün olduğunca çok kez dönüşüm sağlayacak fırsatlar sunmanız çok önemlidir. Bu aksiyona çağrılar mümkün olduğunca çok ve doğal olmalıdır. Yeni bir çim biçme makinesi almak için yerel mağaza bölümüne gidiyorsunuz ve bir ilanda Y mağazasının çim biçme makinelerinde indirime girdiğini görüyorsunuz, bu sebepten…
Reklam verenler AdWords reklamlarını tercih ederler, çünkü günümüzde dijital pazarlama bütçelerinin büyük kısmı buraya harcanmaktadır ve de reklam vereni hedef kitlelere direk olarak ulaştırmaktadır. Dolayısıyla reklam veren de bu hedef kitleye ulaşıp ulaşamadığını, ne kadar ulaştığını bir verimlilik testi olarak merak etmektedir. Bunları da dönüşümleri izleyerek kontrol etmektedir. Bu kontrol…
Facebook, açıldığı günden itibaren popülerliğini kaybetmemiş sosyal paylaşım siteleri arasında üst sırada yer alıyor. Milyonlarca kişinin aktif olarak kullandığı sosyal paylaşım sitesi olarak uzun yıllar boyunca da yerini kaybetmeyeceğe benziyor. Bu durum, sosyal medya reklamları ile satışını yaptığınız ürün ve hizmetin hedef kitleniz tarafından haberdar olmasını kolaylaştıran en büyük avantajlarındandır.…