Görüntülü Reklam Ağı, bir diğer deyişle “Google Display Network” (GDN), eski adıyla da İçerik Ağı, reklamlarınızın görünebileceği bir milyondan fazla web sitesi, video ve uygulamadan oluşan bir gruptur. Bu ağdaki siteler, alakalı AdWords reklamları gösterir.
Görüntülü Reklam Ağı, Google Ağı‘nın bir bölümüdür.
Anahtar kelimeleriniz sitelerin içeriğiyle alakalı olduğunda, reklamlarınız otomatik olarak web siteleriyle ve cep telefonu uygulamaları gibi diğer yerleşimlerle eşleştirilir. Belirli siteleri, belirli konularla ilgili sayfaları, demografik grupları vb. hedeflemeyi de tercih edebilirsiniz.
Reklamlarınızı Görüntülü Reklam Ağı’nda göstermek için reklam kampanyanızın türünü “Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı” veya “Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı” olarak ayarlamalısınız.
Google Görüntülü Reklamlar - Google Display Network Görüntülü Reklamlar, belirli Görüntülü Reklam Ağı sitelerinde görünen grafik reklamlarıdır. Görüntülü reklamlar, metin reklamlar, statik resimler, hareketli görüntüler, zengin medya veya video reklamları kullanılarak bir çok biçim ve boyutta oluşturulabilir. Google Görüntülü Reklam Ağı, Google AdSense (harici web sitelerinde reklamlarınız görüntülenmesi için fırsat…
Google siteleri, Google Arama Ağı iş ortakları ve cep telefonu uygulamaları gibi diğer yerleşimler dahil, AdWords reklamlarınızın görünebileceği ağların tümüne Google Ağı denir. Google Ağı, reklamınızın görünmesini istediğiniz yerler konusunda size daha fazla denetim sağlamak için gruplara ayrılmıştır: Arama Ağı: Google arama sonuçları sayfaları, Google Haritalar ve Google Alışveriş gibi diğer…
AdWords Görüntülü Reklam Ağında (GDN) müşterilerimize nasıl ulaşacağımız önemli bir unsurdur. Bunun için çeşitli hedefleme yöntemleri de mevcuttur. Bununla ilgili bilgiyi de sizlerle paylaşmıştık. İçeriğe Dayalı Hedefleme de, diğer faktörlerin yanı sıra anahtar kelimelerinizi ya da konularınızı kullanarak reklamları Görüntülü Reklam Ağı'ndaki alakalı sitelerle eşleştiren sürece verilen addır. Bu süreç…