Tüm reklam kampanyaları için üzerinde durduğumuz üç şey var ve bunu sürekli olarak yineliyoruz. Optimizasyon, optimizasyon, optimizasyon. Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, görüntülü reklam kampanyalarınızı planlarken, daha sonra AdWords hesabınıza ekleyebileceğiniz ve size yardımcı olmak üzere hesabınızda hedefleme fikirleri ve tahminleri sağlayan bir araçtır.
Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, belirli bir açılış sayfasını veya müşterilerinizin ilgilendiği konuları temel alarak, Görüntülü Reklam Ağı‘nda kullanabileceğiniz tüm hedefleme yöntemlerine ilişkin fikirler üreten bir araçtır. Hedefleme fikirleri anahtar kelimeleri, ilgi alanlarını, konuları, web sitesi yerleşimlerini, mobil uygulamaları, videoları, demografik özellikleri ve yeniden pazarlamayı içerir.
Her fikirde, gösterim ve erişim tahminlerinin yanı sıra geçmiş maliyetler debulunur. Bu fikirleri, performansı öngören tahminler ve istatistiklerden ziyade Görüntülü Reklam Ağı kampanyanızı planlamanıza daha çok yardımcı olacak bir kılavuz olarak düşünmelisiniz.
Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı‘ya hesabınızın Araçlar ve Analiz sekmesinden ulaşabilirsiniz.
AdWords’te Görüntülü Reklam Ağı reklamlarını daha önce işlemiştik. Peki bu reklamları oluştururken, gösterilmesini sağlamak için neler yapıyoruz. Nasıl bir hedefleme seçiyoruz. Hedefleme Grubu da, video reklamı kampanyanız için kullanmak istediğiniz bir hedefleme yöntemleri grubudur. (anahtar kelimeler, yerleşimler ve demografi gibi). Video için AdWords ile video reklamı kampanyası oluşturduğunuzda kampanyadaki tüm reklamlar…
AdWords Görüntülü Reklam Ağında (GDN) müşterilerimize nasıl ulaşacağımız önemli bir unsurdur. Bunun için çeşitli hedefleme yöntemleri de mevcuttur. Bununla ilgili bilgiyi de sizlerle paylaşmıştık. İçeriğe Dayalı Hedefleme de, diğer faktörlerin yanı sıra anahtar kelimelerinizi ya da konularınızı kullanarak reklamları Görüntülü Reklam Ağı'ndaki alakalı sitelerle eşleştiren sürece verilen addır. Bu süreç…
Google Görüntülü Reklamlar - Google Display Network Görüntülü Reklamlar, belirli Görüntülü Reklam Ağı sitelerinde görünen grafik reklamlarıdır. Görüntülü reklamlar, metin reklamlar, statik resimler, hareketli görüntüler, zengin medya veya video reklamları kullanılarak bir çok biçim ve boyutta oluşturulabilir. Google Görüntülü Reklam Ağı, Google AdSense (harici web sitelerinde reklamlarınız görüntülenmesi için fırsat…