Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı nedir?

Tüm reklam kampanyaları için üzerinde durduğumuz üç şey var ve bunu sürekli olarak yineliyoruz. Optimizasyon, optimizasyon, optimizasyon. Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, görüntülü reklam kampanyalarınızı planlarken, daha sonra AdWords hesabınıza ekleyebileceğiniz ve size yardımcı olmak üzere hesabınızda hedefleme fikirleri ve tahminleri sağlayan bir araçtır.

  • Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı, belirli bir açılış sayfasını veya müşterilerinizin ilgilendiği konuları temel alarak, Görüntülü Reklam Ağı‘nda kullanabileceğiniz tüm hedefleme yöntemlerine ilişkin fikirler üreten bir araçtır. Hedefleme fikirleri anahtar kelimeleri, ilgi alanlarını, konuları, web sitesi yerleşimlerini, mobil uygulamaları, videoları, demografik özellikleri ve yeniden pazarlamayı içerir.
  • Her fikirde, gösterim ve erişim tahminlerinin yanı sıra geçmiş maliyetler debulunur. Bu fikirleri, performansı öngören tahminler ve istatistiklerden ziyade Görüntülü Reklam Ağı kampanyanızı planlamanıza daha çok yardımcı olacak bir kılavuz olarak düşünmelisiniz.
  • Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı‘ya hesabınızın Araçlar ve Analiz sekmesinden ulaşabilirsiniz.