Teklif verme seçeneklerini daha önceden sizlere aktarmıştık. Bu başlık altında Görüntüleme Başına Maliyet (GBM) konusunu sizlerle paylaşacağız. GBM, Görüntülü Reklam Ağı’nda, videonuzun oynatıldığı her sefer için ödeme yaptığınız bir teklif verme yöntemidir. GBM tekliflerini belirleyerek Google‘a her video oynatımı içi ödemek istediğiniz maksimum tutarı bildirirsiniz.
- GBM teklifi ile biri videonuzu oynatmayı her seçtiğinde veya ilk yüklediğinde video içeriğine göz atarken bir videoyu oynatmaya devam ettiğinde ödeme yaparsınız.
- Kampanyanızdaki tüm reklamlar için varsayılan maksimum bir GBM teklifi veya ayrı GBM teklifleri belirleyebilirsiniz. Bu, diğer reklamverenlerin teklifine bağlı olarak teklifinize eşit veya teklifinizin altında bir tutar ödeyeceğiniz anlamına gelir.
- GBM teklifi seçeneğini yalnızca TrueView video reklamlarını çalıştırmayı seçtiğinizde kullanabilirsiniz. AdWords‘teki “Kampanyalar” sekmesine, ardından “Tüm video kampanyaları” seçeneğine tıklayarak incelemek istediğiniz video kampanyasına tıklayıp ardından “Hedefler” sekmesine tıklayarak maksimum GBM teklifini belirleyebilirsiniz.