Kampanya Bitiş Tarihi

Reklam verenler, reklam kampanyalarını genelde sürekli açık tutma eğilimindedirler. Ancak indirim günleri gibi süreli ve süreklilik sağlamayan durumlarla da karşılaşmak çok olasıdır. Bir reklam veren olarak, böyle bir durumla karşılaştığınızda, örneğin indirim süresi bittiğinde, illa ki bilgisayarın başında olmanıza da gerek yoktur. “Kampanya Bitiş Tarihi” etkinleştirme özelliği de, bu iş için kullanışlı ve kampanyanızdaki reklamların ne kadar süreyle yayınlanmasını belirlediğiniz bir ayardır. Kampanyanın bitiş tarihi geldiğinde, reklamlarınızın yayınlanması durdurulur.

  • Her reklam kampanyası için varsayılan ayar bitiş tarihi olmamasıdır, bu şekilde reklamlar süresiz olarak yayınlanır. “Tüm özellikler” in etkin bir kampanya türü kullanıyorsanız, bu ayarı istediğiniz zaman değiştirerek kampanyanızın belirli bir tarihte bitmesini sağlayabilirsiniz. Bitiş tarihinizin öncesinde, reklamların yayınlanmasını durdurmak için herhangi bir zamanda birkampanyayı duraklatabilir ve ya kaldırabilirsiniz. Ancak kaldırmanızın verilerinizi kaybetmenize yol açacağını unutmamak gerekir.
  • Bitiş tarihi seçtiğiniz zaman, kampanyanız, seçtiğiniz bitiş tarihinde, hesabınız için seçtiğiniz saat dilimine göre 23:59’da sona erer.
  • Kampanya sayfasında “Ayarlar” sekmesini tıklayıp, ardından “Planlama: Başlangıç tarihi, bitiş tarihi, reklam yayını zaman planlaması” nı tıklayarak ayarınızı inceleyebilir ya da değiştirebilirsiniz.
  • Kampanya zaman planlaması, “Tüm özellikler” in etkin olduğu kampanya türlerinde kullanılabilir. Kampanyanızın alt türü “Standart” ise, zaman planlaması seçeneklerini görmek için kampanyanızın “Ayarlar” sekmesine gidip kampanyanızın alt türünü “Tüm özellikler” olarak ayarlamanız gerekmektedir.