Dönüşüm Aralığı nedir?

Dönüşüm, reklam veren için bir verimlilik kıstasıdır. Bunun peryodunu belirlemek de bizim açımızdan değerli olacaktır. Dönüşüm aralığı ise, bir tıklamanın ardından dönüşüm kaydedilecek günlerin sayısıdır.

  • Dönüşüm aralığı 30 gün seçilir ise, bir tıklamayı izleyen 30 gün içerisinde gerçekleşen dönüşümler izlenir.
  • Daha kısa bir dönüşüm aralığı, hesabınızın kaydettiği dönüşüm sayısını azaltır.
  • Herhangi bir dönüşüme ait dönüşüm aralığı ayarı için, AdWords hesabınızda oturum açıp “Araçlar” sekmesine giderek “Dönüşümler” i seçin ve ardından “Dönüşüm aralığı” sütununu tıklayın. Dönüşüm aralığı, belirli bir dönüşümün ayarlarından da değiştirilebilir.

 

Yorumlar kapatılmış.