Geliştirilmiş TBM nedir?

AdWords’e yeni başlayanlar ve dışarıdan yardım almayan reklam verenler, genellikle standart özellikleri seçerler ve seçmelidirler de. AdWords bir çok özelliği otomatik olarak yönetir. Bazı durumlarda da AdWords’e bu durumlarla ilgili yetki verirsiniz. Geliştirilmiş TBM de, reklam bütçenizden daha fazla yararlanmanıza yardımcı olabilecek isteğe bağlı bir özelliktir. Geliştirilmiş TBM, web sitenizde satışla veya diğer dönüşümlerle sonuçlanma olasılığının yüksek göründüğü durumlarda tekliflerinizi yükselten ve dönüşümle sonuçlanma olasılığının daha düşük göründüğü durumlarda tekliflerinizi düşüren teklif özelliğidir.

  • Geliştirilmiş TBM, reklamınızın görüntülenmeye her uygun oluşunda, tıklamanın dönüşümle sonuçlanma olasılığına bağlı olarak teklifinizi %30’a kadar artırır (düzenlediğiniz teklif ayarlamaları uygulandıktan sonra) veya %100 oranına kadar düşürür.
  • Geliştirilmiş TBM, trafiği başlangıçta %50 oranında değiştirir, daha sonra performansa göre bu yüzdeyi artırır veya azaltır.
  • Geliştirilmiş TBM, dönüşüm başına maliyetinizi sabit tutarken veya azaltırken, daha fazla dönüşüm elde etmenize yardımcı olur.