Blog

  • Canonical URL Kullanmanın Önemi ve Dikkat Edilecek Noktalar

    Günden güne daha da önemli hale gelen ve SEO çalışmalarında doğrudan etkiye sahip olan Canonical URL kopya içeriklerin önlenmesi için kullanılır. En basit tabiriyle baktığınızda Canonical URL ziyaretçilerin görmesini istediğiniz URL olarak ifade edilir. Ana sayfayı tanımlamak amacıyla kullanılan bu URL web siteniz büyüdükçe sayfa içeriklerinizin tekrarlanmasının önüne geçecektir. Yapacağınız bu çalışma sayesinde kopya içerikler […]

  • AdWords ve SEO’da Filtreleme Nasıl Yapılır?

    Web siteniz için iki önemli kavram olan AdWords ve SEO dijital pazarlama için olmazsa olmazlar arasında yer almaktadır. Özellikle hedef müşteri kitlenize hitap etmek istediğinizde bu iki çalışma sizi başarılı sonuçlara götürecektir. SEO çalışmaları firmanızı arama motorlarında üst sıralara çıkarırken, yapacağınız AdWords reklamları ile marka bilinirliğiniz daha da artacaktır. Bu uygulamalar satış oranlarınızı yükseltmek ve […]

  • SEO Hosting Nedir, Nasıl Alınır?

    Tanım olarak baktığınızda hosting web sitelerinin müzik, video, resim ve buna benzer dosyaları barındırabilmesi için gerekli olan sunucudur. Bu sunucuların alımı site sahipleri için mecburi olup trafik, alan ve buna benzer özelliklere göre fiyatlandırılır. SEO hosting ise bundan biraz daha farklı olup web siteleri C-CLASS-IP üzerinde barındırılır. Bu hosting A,B,C,D gibi farklı sınıflardan oluşmakta ve […]

  • Ahrefs ile Yapabilecekleriniz Hakkında 5 İpucu

    Ahrefs’in SEO / pazarlama çabalarınızı artırmaya yardımcı olabilecek yüzlerce yolu vardır. Eminiz ki birçok kişi bunların bazılarını biliyordur fakat yararlanabileceğiniz yeni yaratıcı kullanım örnekleriyle sizlere bunları bir kez daha hatırlatmakta fayda olabilir.

  • SEM Nedir, Ne İşe Yarar?

    SEM nedir? SEM, mevcut müşteri kitlenizin markanıza olan ilgisini artıracak veya potansiyel müşterileri markanıza çekecek çalışmaları içerir. Ürün veya hizmetinize ihtiyacı olan kişilerin karşısına -arama motorları, web siteleri ya da online kanallarda yaptığı arama ve internet gezintilerinde- reklam içerikleriyle çıkmanızı ve potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlar. SEM ile daha az zamanda vakit kaybetmeden müşteri kitlenize ulaşabilir; […]

  • Google görsel optimizasyonu

    Görüntülerinizi SEO Uyumlu Optimize Etmek İçin İpuçları

    Bu yazıda, daha fazla organik trafik alabileceğiniz görüntü optimizasyonu için ipuçlarına değineceğiz. 1. Görüntülerinizi uygun şekilde isimlendirin Görüntü dosyalarının isimleri Google’a resmin konusu hakkında ipuçları verebilir. Örneğin benim yeni-siyah kedim.jpg bunun bir kedi resmi olduğunu anlatır. Ancak bir kez daha, Google’ın makine öğrenimindeki son ilerlemeleri ve görüntüleri tanımadaki yeni yetenekleri göz önüne alındığında, bu gerçekten […]

  • Anahtar Kelime bulma ipuçları

    Az Bilinen Yeni Anahtar Kelime Bulma İpuçları

    Anahtar kelime araştırması, çoğu web sitesinin başarısında önemli bir faktördür. Ancak geleneksel süreç, masada çok sayıda iyi anahtar kelime bırakabilir. Bu yazıda, bir anahtar kelimeyi nasıl bulduğumuzu ve henüz keşfedilmemiş yöntemlerle yeni anahtar kelime fırsatları bulmayı öğreneceksiniz. 1. Rakiplerinizin en popüler sayfalarına ters mühendislik uygulayın Herkes anahtar kelime araştırmasını farklı şekilde yapar, bu nedenle rakipler […]

  • URLleri googleden kaldırmak için 5 yöntem

    Google’dan URL Kaldırmak için Kullanabileceğiniz 5 Yöntem

    URL‘leri Google’dan kaldırmanın birçok yolu vardır, ancak önemli nokta sizin yaşadığınız soruna çözüm olacak yöntemi kullanarak google’dan URL’yi kaldırmaktır. Yanlış yöntemi kullanmak bazen sayfaların istendiği gibi dizinden kaldırılmasına yol açmaz, aynı zamanda SEO üzerinde olumsuz bir etkiye de sebep olabilir. Hangi kaldırma yönteminin sizin için en iyi olduğuna karar vermenize yardımcı olmak için, bunları bu […]

  • Seo dostu Url nasıl oluşturulur

    SEO Dostu URL Nasıl Oluşturulur

    SEOnun başlangıç ​​kılavuzu, URL oluşturmaktır. Mutlaka sayfanızı birkaç kelimeyle açıklayacak ve sitenize imkan tanıyacak bir bağlantı oluşturmalısınız. Bu sebeple önce URL’lerin nasıl oluşturulduğunu öğrendiğimizden emin olalım. Bu yazıda, optimize edilmiş URL oluşturmak için basit bir işlem ve URL’nin geri kalanı için en iyi optimizasyon süreçlerini öğreneceğiz. URL Nasıl Oluşturulur URL’ler birçok bölümden oluşur. SEO için […]

  • Alternatif metin optimizasyonu neden önemlidir

    Alternatif Metin Optimizasyonu Neden Önemlidir?

    Alternatif metin üç ana nedenden dolayı önemlidir. 1- Erişilebilirliği artırır 2- “Alaka düzeyini” artırabilir 3- Google Görseller’de sıralama almanıza yardımcı olabilir. Şimdi bu maddeleri tek tek inceleyelim: 1. Alternatif metin erişilebilirliği artırabilir Milyonlarca insan görme engelli ve çoğu çevrimiçi içeriği tüketmek için ekran okuyucu kullanıyor. Bunlar, görüntüler dahil ekran içeriğini sese dönüştürerek çalışır. Alternatif metni […]

  • Kullanıcı Deneyimi

    Kullanıcı Deneyiminizi İyileştirerek Sıralamanızı Yükseltebilirsiniz

    Web sitesi denetimi nedir? Web sitesi denetimi, web sitenizin teknik, kullanıcı deneyimi ve SEO sorunları için analiz edilmesini içerir. Bu süreçte sorunları bulmayı ve bazı faydalı olabilecek durumları iyileştirmeyi hedefleriz bunlar: Organik aramada web sitenizin trafik potansiyelini engelleyen durumlar Satış veya dönüşüm maliyetleriniz Ziyaretçilerinizin sitede daha fazla vakit geçirmesini sağlamak Teknik olarak sağlıklı bir site […]

  • Featured Snippets

    Google Featured Snippet’lerde Sıralama Almak için 7 İpucu

    Google’dan trafik almak, Google’ın tüm özelliklerini her zaman takip etmeniz gerektiği anlamına gelir. Google sürekli olarak özelliklerini günceller, daha iyi bir sıralamaya sahip olmak için tüm bu güncellemeleri takip etmelisiniz. Google sonuçları artık basit bağlantılardan çok daha fazlası ile dolu. Öne çıkan snippet’ler, çoğu insanın bir kelime veya kelime öbeği ararken ilk gördüğü şeydir. Öne […]