Blog

  • Google Ads’de Marka ve Marka Anahtar Kelimelerini Hedefleme

    Organik aramada üst sıralarda yer alan firmaların birçoğu; marka anahtar kelimeleri için PPC reklamlara ihtiyaç duyulmadığını düşünmektedir. Yine bu firmalar, PPC reklamların sadece gereksiz harcama unsuru olduğuna inanmaktadır. Bu yazıda; PPC (pay per click) reklamların önemini, markanıza kazandıracaklarını öğrenecek ve tüm bu düşüncelerin neden doğru olmadığının farkına varacaksınız.

  • black-hat-seo-nedir

    Black Hat SEO’nun Zararları Nelerdir?

    Black hat SEO, arama motorlarının hizmet şartlarını ihlal eden yöntemler aracılığıyla bir siteyi veya sayfanın arama motorlarındaki sıralamasını artırmak için kullanılan bir dizi yanıltıcı uygulama anlamına gelir. “Black hat” terimi, batı filmlerinde “kötü adamları” beyaz şapka takan “iyi adamlardan” ayırmak için ortaya çıktı . Son zamanlarda, bilgisayar korsanlarını, virüs yaratıcılarını ve bilgisayarlarla etik olmayan eylemler […]

  • Favicon nedir seo için önemi

    Faviconun SEO için Önemi

    Favicon, tarayıcı sekmelerinde, yer işareti listelerinde, arama geçmişinde, arama ağı reklamlarında ve hatta arama sonuçlarında markanızı temsil eden küçük bir grafik parçasıdır. Faviconun SEO’da önemli bir rolü var mı, mobil cihazlar açısından favicon’un önemi ve bir favicon oluşturmanıza yardımcı olmak için kullanılan çeşitli araçlar hakkında konuşacağız. Favicon nedir? Faviconun ne olduğunu bilmeyenler için: favicon genellikle, […]

  • Dolar Yükselirken Yurt Dışına Reklam Vermek

    Türkiye’de doların her geçen gün yükselmesiyle birlikte pek çok işletme yönünü, yurt dışında onları bekleyen potansiyel müşterilerine çevirmektedir. Doların yükselmesi, yurt içindeki satışlarınızın düşmesine sebep olsa bile işletmenizin yurt dışına açılması, gelişip büyümenize her açıdan büyük katkı sağlayacaktır. Peki, doların yükselmesini nasıl avantaja çevirebilirsiniz? Nereden Başlamak Lazım? İşletmenizin yurt içinde düşen satışlarını, ihracat yaparak kolaylıkla […]

  • Google Page Rank Nasıl Yükseltilir?

    PageRank ve Domain Otoritesi Arttıracak 7 SEO Süreci

    PageRank, web sayfalarını popülerliğe ve önemine göre sıralamak için sitenize 1 ile 10 arası değer veren bir Google algoritmasıdır. Domain Otoritesi ise hem bağlantı miktarını hem de kalitesini ölçen bir algoritmadır. Bu yazıda linklerin Seo’ya olan etkisinden bahsedeceğimiz için bu iki terimi aynı cümlede kullanabiliriz. Çünkü Domain Otoritesi ne kadar yüksekse Pagerank’te o kadar yüksek […]

  • Yeni nofollow etiketleri 2020

    Google’ın “nofollow” Linkere Yönelik Yeni Uygulaması Başladı!

    Google artık nofollow bağlantılarını tarama ve dizine ekleme için bir ipucu olarak göreceğini açıkladı. Nofollow link kategorisi, spam link oluşturma uygulamasını ortadan kaldırmak için 2005 yılında tanıtmıştı. Google, “Nofollow bağlantı özelliğini tarama ve dizine ekleme amacıyla bir talimat yerine bir ipucu olarak değerlendirilmektedir.” açıklamasını yaptı. Google zaten tüm bağlantı özelliklerini (sponsorlu, UGC ve nofollow) sıralama […]

  • E-Ticaret Sitesi Nedir? İngilizce E-Ticaret Sitesi Gerekli mi?

    E-ticaret sitesi site sahiplerini ve kullanıcıları, yani; müşterileri ve satıcıları bir araya getiren pazarlama yöntemidir. Standart müşteri kitlesinin dışına çıkmak ve daha fazla kullanıcıyla buluşmak isteyenler e-ticaret sistemini kullanmaktadır. Günümüzde e-ticaret sitesi sayısının artmasının temel sebebi de geniş pazar hacmine sahip olmasıdır. Kullanıcılar açısından avantaj sağlayan bu durum, ürün veya hizmet satışı yapacak web site […]

  • Call to Action Nedir ve Nasıl Kullanılır?

    Potansiyel müşterilerinizin satış sürecindeki gerekli adımları atmadığını mı düşünüyorsunuz? Kullanıcılar sitenize girdiğinde sadece birkaç ürün inceleyip satın alma işlemini gerçekleştirmeden çıkış yapıyorsa Call to Action oluşturmada sorun yaşıyor olabilirsiniz. Call to Action (Harekete Geçirici Mesaj) Nedir? CTA, yani Call to Action; web sitesine giren kullanıcılardan direkt olarak yanıt almak adına programlanmıştır. İş dünyasında pazarlama stratejinin […]

  • Structured Data ve Yeni SEO Trendi: FAQ Pages

    Google, kullanıcıların aradığı kelimeleri keşfetmek ve bunları doğru sayfalar ile eşleştirmek için kendini sürekli olarak güncelliyor. Özellikle, botların sayfa içeriklerini daha iyi anlamalarına yardımcı olduğumuz Structured Data işaretlemeleri, SEO’da son derece önemli bir yer tutuyor. Botların sayfalarımızı daha iyi anlamasını kim istemez ki? Arama sonuçlarında ön planda olmak ve Rich Snippet görünebilmek için Structured Data […]

  • Küçük İşletmeler için Bütçeyi Zorlamayan Pazarlama İpuçları

    Pazarlama bütçe gerektiriyor mu? Evet. Ama yapmak zorunda mıyız? Ona da evet. Durum böyle olunca bütçeyi zorlamayan stratejilerle başlamak önemli. B2B işinizin büyümesini istiyorsanız, kesinlikle bir şekilde pazarlamaya yatırım yapmanız gerekir. Ağızdan ağıza büyüme ve yayılma yöntemi çok güzel ancak genellikle tek başına yeterli değil. Bir kere size ihtiyacınız olan yeni müşteri sayısını getirebilmesi için […]

  • Yerel SEO: Kapsamlı Güncel Rehber

    Yerel SEO: Kapsamlı Güncel Rehber

    İnternet hayatımıza girdiğinden beri her geçen gün gelişen ve değişen teknoloji dur durak bilmiyor. Bu durum pazarlama dünyasının da hedeflerini değiştirmeye başladı. Artık geleneksel pazarlamadan çok dijital pazarlamaya doğru yönelmemiz de aslında bu değişimin nasıl ilerlediğini bizlere göstermekte. We Are Social Digital 2019 verilerine göre Türkiye’de 59 milyon kişi internet kullanmakta. Geçen sene verilerine göre […]

  • Kesinlikle Uzak Durulması Gereken Hreflang Etiketi Hataları ve Çözümleri

    Uzak Durmanız Gereken Hreflang Hataları ve Çözümleri

    Sitenizde birden fazla dil seçeneği mi var? Farklı dilleri konuşan, farklı ülkelerdeki kullanıcıları hedeflemek için bu harika bir uygulama! Elbette bunun için gerekli SEO düzenlemelerini yaptığınız sürece… Multi language sitelerde belki de yapılması gereken ilk düzenlemelerden biri olan Hreflang etiketlerinin eklenmesi pek çok site yöneticisi tarafından unutulabilliyor. Hreflang etiketi ekleyenler için ise bambaşka bir sorun […]