Blog

  • Organik Trafik ve Direkt Trafik Alan Web Sitelerinin Farkı

    Ziyaretçi trafiği web siteleri için büyük öneme sahiptir. Bunun yoğun olması gün içerisinde daha fazla kişinin siteyi incelediği manasına gelmektedir. Ancak trafik yoğunluğu tek başına yeterli olmayıp bu da kendi içerisinde organik trafik ve direkt trafik olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Bu iki kavram da web siteniz için önemli olup ikisi arasındaki farkı bilmenizde yarar vardır. […]

  • Robots.txt Generator Nedir, Nasıl Kullanılır?

    Web sitesi açısından son derece kullanışlı olan robot.txt dosyası arama sonuçlarında hangi dosyaların gösterilmesi gerektiğini ifade eder. Web sitesine özel dizin indekslemesi de yapan bu dosya, arama botlarına yol göstermenizi ve işleri daha kolay hale getirmenizi sağlar. Robot.txt SEO açısından ele alındığında; arama motorları tarafından erişilmesi istenen ya da taranması ve dizine eklenmesi istenmeyen dosyaların […]

  • Web Sitenizi Hızlandıracak Çalışmalar Nelerdir?

    Web sitenizin hızlı olması size çok sayıda avantajı beraberinde getirecektir. Bu sayede hedef kitlenizin sitenize ulaşması ve sitede vakit geçirme süresi daha fazla olacaktır. SEO çalışmaları açısından son derece önemli olan bu durum ziyaretçi trafiğinizin artmasına doğrudan katkı sağlayacaktır. Hızlı bir sitede kullanıcıların siteyi terk etme oranı azalmaktadır. Alışveriş oranları ise site hızı düşük siteler […]

  • SEO’da En Çok Kullanılan Tool’lar Nelerdir?

    SEO çalışmaları web siteniz için olmazsa olmazlar arasında yer almaktadır. Bu tür çalışmaları başarıyla sonuçlandırabilmek içinse profesyonel destek almanız ve özel olarak hazırlanmış olan araçları kullanmanız gerekir. Böylece siteniz her zaman üst sıralarda yer alacak ve daha fazla kişiye ulaşacaktır. Özellikle yaygın olarak kullanılan SEO araçlarına baktığınızda bunların geniş bir içeriğe sahip olduğunu görebilirsiniz. Rakip […]

  • Google Premium Partner Nedir, Ne İşe Yarar?

    Dijital stratejilerinizi geliştirmeye ne kadar fazla önem verirseniz daha fazla gelir elde etme amacınıza da o kadar hızlı ulaşabilirsiniz. Bu noktada yapacağınız Google Adwords reklam kampanyaları sizin için kolaylık sağlayacaktır. Eğer bunun için ayıracak yeterli vaktiniz yoksa bu durumda Google premier partner ajansları ile iletişime geçerek yapacağınız iş ortaklığı ile hedeflerinize kısa süre içerisinde ulaşabilirsiniz. […]

  • Canonical URL Kullanmanın Önemi ve Dikkat Edilecek Noktalar

    Günden güne daha da önemli hale gelen ve SEO çalışmalarında doğrudan etkiye sahip olan Canonical URL kopya içeriklerin önlenmesi için kullanılır. En basit tabiriyle baktığınızda Canonical URL ziyaretçilerin görmesini istediğiniz URL olarak ifade edilir. Ana sayfayı tanımlamak amacıyla kullanılan bu URL web siteniz büyüdükçe sayfa içeriklerinizin tekrarlanmasının önüne geçecektir. Yapacağınız bu çalışma sayesinde kopya içerikler […]

  • AdWords ve SEO’da Filtreleme Nasıl Yapılır?

    Web siteniz için iki önemli kavram olan AdWords ve SEO dijital pazarlama için olmazsa olmazlar arasında yer almaktadır. Özellikle hedef müşteri kitlenize hitap etmek istediğinizde bu iki çalışma sizi başarılı sonuçlara götürecektir. SEO çalışmaları firmanızı arama motorlarında üst sıralara çıkarırken, yapacağınız AdWords reklamları ile marka bilinirliğiniz daha da artacaktır. Bu uygulamalar satış oranlarınızı yükseltmek ve […]

  • SEO Hosting Nedir, Nasıl Alınır?

    Tanım olarak baktığınızda hosting web sitelerinin müzik, video, resim ve buna benzer dosyaları barındırabilmesi için gerekli olan sunucudur. Bu sunucuların alımı site sahipleri için mecburi olup trafik, alan ve buna benzer özelliklere göre fiyatlandırılır. SEO hosting ise bundan biraz daha farklı olup web siteleri C-CLASS-IP üzerinde barındırılır. Bu hosting A,B,C,D gibi farklı sınıflardan oluşmakta ve […]

  • Ahrefs ile Yapabilecekleriniz Hakkında 5 İpucu

    Ahrefs’in SEO / pazarlama çabalarınızı artırmaya yardımcı olabilecek yüzlerce yolu vardır. Eminiz ki birçok kişi bunların bazılarını biliyordur fakat yararlanabileceğiniz yeni yaratıcı kullanım örnekleriyle sizlere bunları bir kez daha hatırlatmakta fayda olabilir.

  • SEM Nedir, Ne İşe Yarar?

    SEM nedir? SEM, mevcut müşteri kitlenizin markanıza olan ilgisini artıracak veya potansiyel müşterileri markanıza çekecek çalışmaları içerir. Ürün veya hizmetinize ihtiyacı olan kişilerin karşısına -arama motorları, web siteleri ya da online kanallarda yaptığı arama ve internet gezintilerinde- reklam içerikleriyle çıkmanızı ve potansiyel müşterilerinize ulaşmanızı sağlar. SEM ile daha az zamanda vakit kaybetmeden müşteri kitlenize ulaşabilir; […]

  • Google görsel optimizasyonu

    Görüntülerinizi SEO Uyumlu Optimize Etmek İçin İpuçları

    Bu yazıda, daha fazla organik trafik alabileceğiniz görüntü optimizasyonu için ipuçlarına değineceğiz. 1. Görüntülerinizi uygun şekilde isimlendirin Görüntü dosyalarının isimleri Google’a resmin konusu hakkında ipuçları verebilir. Örneğin benim yeni-siyah kedim.jpg bunun bir kedi resmi olduğunu anlatır. Ancak bir kez daha, Google’ın makine öğrenimindeki son ilerlemeleri ve görüntüleri tanımadaki yeni yetenekleri göz önüne alındığında, bu gerçekten […]

  • Anahtar Kelime bulma ipuçları

    Az Bilinen Yeni Anahtar Kelime Bulma İpuçları

    Anahtar kelime araştırması, çoğu web sitesinin başarısında önemli bir faktördür. Ancak geleneksel süreç, masada çok sayıda iyi anahtar kelime bırakabilir. Bu yazıda, bir anahtar kelimeyi nasıl bulduğumuzu ve henüz keşfedilmemiş yöntemlerle yeni anahtar kelime fırsatları bulmayı öğreneceksiniz. 1. Rakiplerinizin en popüler sayfalarına ters mühendislik uygulayın Herkes anahtar kelime araştırmasını farklı şekilde yapar, bu nedenle rakipler […]