Site dışı SEO optimizasyonu denince akla gelen ilk şey, link inşası oluşturmaktır. Bu konuda müşterilerimizin site içeriklerini analiz edip, uygun çalışmayı onlara sunuyoruz. Aynı zamanda en az organik aramalar kadar etkili olan sosyal medya pazarlaması konusunda da öneriler vererek, sitenin kendi konumunda online varlığını büyütmesini sağlıyoruz.
Sosyal medyanın SEO’ ya etkisi
Özellikle site dışı SEO‘ yu “PR” çalışmalarının online tarafı olarak görüyoruz. Mevcut PR ajansınız varsa onların çalışmalarının SEO‘ ya uygun hale gelmesi doğrultusunda yönlendirmeler yapıyoruz. Bu kapsamda sosyal medyayı bir SEO aracı olarak görüp, bunun için uygun strateji geliştirip özel kampanyalar tasarlıyoruz.
Blog yazarlarının SEO’ ya etkisi
Blog yazarlarına çok önem veriyoruz. Müşterilerimizin sitelerinin ve sundukları hizmetin farkında olmalarını ve bu hizmeti kendi bloglarında değerlendirmelerini sağlamak için motive edici kampanyalar planlayıp, uygulanmasını sağlıyoruz. Bu kampanyalar SEO ile uygun bir şekilde planlanacağı için hem (referral) trafik getirmesinden hem de arama motorlarındaki konumuna sağlayacağı katkıdan dolayı önemlidir.
SEO' nun doğası gereği, kısa vadeli somut gelişme görmek bazen zor olabiliyor. Bu nedenle sizi mümkün olduğu kadar yapılanlar ve nihai uzun vadeli etkiler konusunda bilgilendirerek ilerliyoruz. Detaylı raporlarımız; hedeflenmiş anahtar kelimelerin sıralamaları, toplam site trafiği ve trendleri, açılış sayfası istatistikleri, sosyal medya entegrasyonu, backlink bilgisi gibi bilgileri içeriyor. Raporlarda…
İşletmeler için dijital dünyada en iyi pazarlama alanları, arama motorlarının en üst sıralarıdır. Günümüzde işletmeleri, müşterileri ile buluşturan en büyük aracı arama motorlarıdır. Dolayısıyla arama motorlarında işletmenizin en üst konumda olması kritik önem taşıyor. Arzu edilen bu pozisyonları elde etmek için yapılan ve yapılması gereken işlerin tümüne "Arama Motoru Optimizasyonu"…
Aranan nitelikler Arama motoru optimizasyonu (SEO) konusunda ileri seviyede bilgi sahibi ve referans sunabilecek, HTML ve CSS konularına hakim, SEO konusunda en yeni gelişmeleri takip eden, SEO takip ve raporlama araçları konusunda deneyimli, Google Analytics, Google’ın diğer araçlarına ve diğer SEO araçlarına hakim olan, İleri düzeyde analiz yapabilen, Sosyal ağları…