Dönüşüm, reklam veren için belki de AdWords’teki en önemli unsurdur. Geri dönüşleri ölçtüğü için, altın değerindedir. Tabi çok tıklama alarak az dönüşüm almak istemez. Kısaca Dönüşüm Oranı, her bir tıklamadan elde edilen ortalama dönüşüm sayısıdır.
Dönüşüm oranınız, basit bir şekilde, belirli bir dönemde gerçekleşen dönüşümlerin sayısı, aynı dönemde dönüşümle sonuçlanabilecek toplam reklam tıklama sayısına bölünerek hesaplanır.
Birden fazla dönüşüm işlemini izliyorsanız veya dönüşümlerinizin “Tümü“nü saymayı tercih ediyorsanız, her bir tıklama için birden fazla dönüşüm sayılabileceğinden dönüşüm oranınız %100’ün üzerinde olabilir.
Dönüşüm oranlarınızı ölçmek ve sonuç olarak bu oranları reklamcılıkla ilgili kararlarınıza yol göstermesi için kullanmak üzere hesabınızdaki Dönüşüm İzleme aracını kullanın.
Dönüşüm, dönüşüm aralığı, dönüşüm izleme, dönüşüm oranı, dönüşüm sayfası ve dönüşüm işlemi ile ilgili bilgileri sizlerle daha önce paylaşmıştık. Peki dönüşüme giden bu yolda, neler bize avantaj sağlar. Evet doğru cevap Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm Optimize Edici, hangi tıklamaların bize katkı sağlama olasılığının yüksek olduğunu tahmin edip, ardından da tekliflerimizi, mümkün olan…
Reklam veren olarak Google AdWords reklamlarını kullanıyorsunuz, size nasıl bir getirisi olduğunu da test etmek istersiniz haliyle. Sizin için değerli olan ve gerçekleşen işlemlere dönüşüm denir. Bir kullanıcı, reklamınızı tıkladıktan sonra işletmeniz açısından değerli olarak belirttiğiniz bir işlemi (ör: ürün/hizmet satın alma, cep telefonundan işletmenizi arama, form doldurma) yaptığında bir dönüşüm…
Adwords Teklif Tutarı Yönetimi SEMSEO olarak hedefimiz, müşterilerimizin kârlarını maksimize etmelerine yardımcı olmaktır. Bu anahtar kelimeleriniz için sadece düşük bir teklif tutarı seçmekten çok daha fazlası demektir. Online reklam yaparken, her işletmenin bir hedefi(bir ürünün satışı, bir kaydolma işlemi veya belirli bir sayfanın görüntülenmesi) vardır. Tamamlanmış bu hedefleri dönüşüm olarak…