adwords

  • Google Adwords nedir?

    Dünyanın en büyük arama motoru ağı ve dünyanın en çok ziyaret edilen sitesi olan Google‘ın online reklamcılık programıdır ve Google‘ın gelirlerinin yaklaşık olarak %90’ınını oluşturur. Sunulan ürün veya hizmetlerle ilgilenen kullanıcılara ulaşmak için online olarak oluşturulan reklamları kapsamaktadır. Google arama motoruna bir anahtar kelime girilir ve sonuçlar aşağıdaki gibi ekranımıza gelir.   Kırmızı çerçeve içine […]

  • Arama Motoru Pazarlama (SEM)

    Arama Motoru Pazarlama Arama motoru pazarlama (reklamcılığı) ya da genel tabirle Adwords Hesap Yönetimi konusunda, Google sertifikalı ekibimiz, maksimum optimizasyon için gereken tüm donanıma ve birikime sahiptir. Ekibimizin, yaptığı işlerin detaylarını basit bir dille anlatan rehberimiz sayesinde, vermiş olduğumuz hizmetleri daha iyi anlayacak, hizmetlerin neden-sonuç ilişkisini daha kolay çözümleyebileceksiniz. Arama motoru reklamcılığı rehberimizde, Arama Ağı Reklamcılığı, […]

  • Adwords Reklam Konumu

    Adwords’ te bir reklamın konumu, Reklam Sıralaması denen ve reklama teklif tutarınıza ve kalite puanına(Anahtar kelime, reklam metni ve bir kullanıcının aradığı ile ne kadar alakalı olduğunun ölçüsü) dayanarak puan veren bir formül ile belirlenir. Rakiplerinizin teklifleri sizinkinden yüksek olsa bile alakalı anahtar kelimeler ve reklamlar ile daha düşük fiyata daha üstte bir konum elde edebilirsiniz. […]

  • Adwords Teklif Tutarı Yönetimi

    Adwords Teklif Tutarı Yönetimi SEMSEO olarak hedefimiz, müşterilerimizin kârlarını maksimize etmelerine yardımcı olmaktır. Bu anahtar kelimeleriniz için sadece düşük bir teklif tutarı seçmekten çok daha fazlası demektir. Online reklam yaparken, her işletmenin bir hedefi(bir ürünün satışı, bir kaydolma işlemi veya belirli bir sayfanın görüntülenmesi) vardır. Tamamlanmış bu hedefleri dönüşüm olarak adlandırırız, bunların her birine bir […]

  • Adwords Kalite Skoru

    Adwords Kalite Skoru Google Adwords kampanyalarındaki düşük performans, yaygın olarak Google tarafından atanan kampanya kalite puanlarından kaynaklanır. Çoğu insan düşük kalite puanlarının ne kadar zarar verici olduğunu fark edemez. Kötü puanlar istenmeyen reklam konumlarına veya tıklama başına maliyetlerin çok artmasına sebep olabilir. Böyle bir durum da PPC reklamcılığını destekleyen işletmecilerin bile bir an için bunun […]

  • Google Görüntülü Reklamlar

    Google Görüntülü Reklamlar – Google Display Network Görüntülü Reklamlar, belirli Görüntülü Reklam Ağı sitelerinde görünen grafik reklamlarıdır. Görüntülü reklamlar, metin reklamlar, statik resimler, hareketli görüntüler, zengin medya veya video reklamları kullanılarak bir çok biçim ve boyutta oluşturulabilir. Google Görüntülü Reklam Ağı, Google AdSense (harici web sitelerinde reklamlarınız görüntülenmesi için fırsat verir) sayesinde binlerce web sitesinden […]

  • Arama Motoru Pazarlaması (SEM)

    Arama Motoru Pazarlaması – Search Engine Marketing SEMSEO, arama motoru pazarlaması kampanyaları yürütme konusunda Google Sertifikalı uzman ekibiyle yol alıyor. Yıllardır onlarca Tıklama Başına Ödeme (PPC, Pay-per-click) kampanyası yöneten ekibimiz, optimum sonuçlara ulaşmak için gereken deneyim, özel yazılım kullanımı ve strateji geliştirmek konusunda fark yaratıyor. Arama Motoru ya da PPC kampanyaları üç ana kategoride toplanıyor. Bunlar; Tıklama […]