dönüşüm

  • Dönüşüm Sayfası nedir?

    Reklam verenler AdWords reklamlarını tercih ederler, çünkü günümüzde dijital pazarlama bütçelerinin büyük kısmı buraya harcanmaktadır ve de reklam vereni hedef kitlelere direk olarak ulaştırmaktadır. Dolayısıyla reklam veren de bu hedef kitleye ulaşıp ulaşamadığını, ne kadar ulaştığını bir verimlilik testi olarak merak etmektedir. Bunları da dönüşümleri izleyerek kontrol etmektedir. Bu kontrol mekanizması nasıl işler, Dönüşüm Sayfası […]

  • Dönüşüm Oranı nedir?

    Dönüşüm, reklam veren için belki de AdWords’teki en önemli unsurdur. Geri dönüşleri ölçtüğü için, altın değerindedir. Tabi çok tıklama alarak az dönüşüm almak istemez. Kısaca Dönüşüm Oranı, her bir tıklamadan elde edilen ortalama dönüşüm sayısıdır. Dönüşüm oranınız, basit bir şekilde, belirli bir dönemde gerçekleşen dönüşümlerin sayısı, aynı dönemde dönüşümle sonuçlanabilecek toplam reklam tıklama sayısına bölünerek […]

  • Dönüşüm Optimize Edici nedir?

    Dönüşüm, dönüşüm aralığı, dönüşüm izleme, dönüşüm oranı, dönüşüm sayfası ve dönüşüm işlemi ile ilgili bilgileri sizlerle daha önce paylaşmıştık. Peki dönüşüme giden bu yolda, neler bize avantaj sağlar. Evet doğru cevap Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm Optimize Edici, hangi tıklamaların bize katkı sağlama olasılığının yüksek olduğunu tahmin edip, ardından da tekliflerimizi, mümkün olan en fazla sayıda kârlı tıklama […]

  • Dönüşüm İzleme nedir?

    Dönüşüm ile ilgili bilgileri sizlere önce aktarmıştık. Şimdi ise dönüşüm izleme ili bilgilerimizi sizlerle paylaşacağız. Dönüşüm izleme, Adwords reklamlarınızın aldığı tıklamaların, satış, olası satış veya sizin için değerli sayılacak bir işlem, örneğin form doldurma gibi anlamlı işlemlere nasıl yol açtığını ölçmeye yardımcı olabilecek, hesabınızda sunulan ücretsiz bir araçtır. Reklamınızın tıklanması doğrudan, form doldurma, satın alma, […]

  • Dönüşüm İşlemi nedir?

    Dönüşüm nedir? Bunu sizlerle paylaşmış ve reklam verenler için ne kadar değerli olduğunu belirtmiştik. İşletmeniz açısından değerli olarak tanımladığınız, örneğin form doldurma, ürün satın alma gibi belirli bir müşteri işlemine Dönüşüm İşlemi denir. Dönüşüm işlemlerini izlemek, reklamlarınızın bu değerli işlemlerin gerçekleşmesini nasıl sağladığını görmenize olanak tanır. Dönüşüm işlemleri; web sitesi işlemleri, aramalar, uygulama indirme işlemleri […]

  • Dönüşüm Aralığı nedir?

    Dönüşüm, reklam veren için bir verimlilik kıstasıdır. Bunun peryodunu belirlemek de bizim açımızdan değerli olacaktır. Dönüşüm aralığı ise, bir tıklamanın ardından dönüşüm kaydedilecek günlerin sayısıdır. Dönüşüm aralığı 30 gün seçilir ise, bir tıklamayı izleyen 30 gün içerisinde gerçekleşen dönüşümler izlenir. Daha kısa bir dönüşüm aralığı, hesabınızın kaydettiği dönüşüm sayısını azaltır. Herhangi bir dönüşüme ait dönüşüm […]

  • Dönüşüm nedir?

    Reklam veren olarak Google AdWords reklamlarını kullanıyorsunuz, size nasıl bir getirisi olduğunu da test etmek istersiniz haliyle. Sizin için değerli olan ve gerçekleşen işlemlere dönüşüm denir. Bir kullanıcı, reklamınızı tıkladıktan sonra işletmeniz açısından değerli olarak belirttiğiniz bir işlemi (ör: ürün/hizmet satın alma, cep telefonundan işletmenizi arama, form doldurma) yaptığında bir dönüşüm gerçekleşir. Dönüşümler, çevrimiçi reklamlarınızın işletmenize […]