Değer Yaratma

Değer Yaratma


Bir müşterinin bir siteden alışveriş yapması için o sitenin ona sunduğu bir değeri olmalıdır.

Ali, Ayşe’den 100 TL ister ve Ayşe’ ye 3 ay sonra parasını geri vereceğine dair söz verir ama sonra Ahmet Ayşe’ den 100 TL ister ve 3 ay sonra ona 150 TL vereceğini söyler. Ayşe bu durumda parayı kime verecektir? Ali’ ye mi, Ahmet’ e mi?

Bu durum tam anlamıyla tüketicinin sizin sitenize baktığında gördüğüdür. Onlar X web sitesinin aynı şeyi daha ucuza veya daha üstün servisler ile verebileceğini görürler.

 


Deprecated: comments.php olmayan tema 3.0.0 sürümünden berikullanılmayacak ve şu an için alternatifi yok. Lütfen temanıza bir comments.php şablonu ekleyin. in /var/www/semseo.com.tr/public_html/wp-includes/functions.php on line 5061

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir